1\. Tyto servisní podmínky (dále jen „Servisní podmínky“) společnosti Jaroslav Chroust, IČ: 09444823 se sídlem Podbořany - Mory 67, 438 01, upravují vzájemná práva a povinnosti v souvislosti se servisem Apple produktů poskytovaným na základě smlouvy o dílo (dále jen „Servisní smlouva“) uzavřené mezi Digital Servis a zákazníkem.
2\. Servisní smlouva je uzavřena okamžikem fyzického předání zařízení do rukou servisu Digital Servis nebo kurýrovi smluvní přepravní společnosti.
3\. Servisní podmínky mohou být měněny či doplňovány, přičemž změny nemají vliv na práva a povinnosti vzniklá před účinností nového znění podmínek.
4\. Digital Servis poskytuje servisní služby po předchozí dohodě se zákazníkem.
5\. Servisní smlouva může být uzavřena prostředky na dálku.
6\. Předáním zařízení k opravě zákazník potvrzuje, že plně a bez výhrad akceptuje tyto Servisní podmínky.
7\. Digital Servis postupuje k odstranění vady uvedené v servisním protokolu a sdělí zákazníkovi způsob a cenu opravy při převzetí zařízení. Pokud nelze cenu a způsob opravy určit ihned, budou tyto informace poskytnuty po diagnostice.
8\. Diagnostika bude provedena nejpozději do třiceti (30) dnů od přijetí zařízení, po které zákazník obdrží informace o ceně a způsobu opravy.
9\. Diagnostika je zpoplatněna částkou 400 Kč s DPH v případě, že zařízení nebude opravitelné, zákazník odmítne opravu nebo se k ní ve stanovené lhůtě nevyjádří.
10\. Délka opravy nepřekročí devadesát (90) dnů od přijetí zařízení k opravě.
11\. Zákazník je povinen při převzetí zařízení z opravy zkontrolovat jeho vnější stav. Na pozdější reklamace vnějšího poškození nebude brán zřetel.
12\. Digital Servis odpovídá za vady opravy po dobu dvanácti (12) měsíců od převzetí opraveného zařízení, pokud zákazník nejednal v rámci své podnikatelské činnosti.
13\. Reklamace může být zamítnuta, pokud vada vznikla neodborným zásahem, oxidací kapalinou nebo mechanickým poškozením zařízení.
14\. Zákazník je povinen vyzvednout opravené zařízení nejpozději do sedmi (7) dnů od obdržení výzvy k vyzvednutí.
15\. Pokud si zákazník zařízení nevyzvedne ani po druhé výzvě, která bude zaslána po uplynutí třiceti (30) dnů od první výzvy, vlastnické právo k zařízení přechází na Digital Servis.
16\. Digital Servis je oprávněn zařízení prodat svépomocně, pokud si jej zákazník nevyzvedne ani v náhradní lhůtě.
17\. Servisní smlouva a tyto Servisní podmínky se řídí právním řádem České republiky. Veškeré spory budou řešeny soudy České republiky.
18\. Digital Servis je oprávněn poskytovat služby na základě živnostenského oprávnění, jehož dodržování podléhá kontrole příslušného živnostenského úřadu a České obchodní inspekce.
19\. Pokud je zákazník spotřebitelem a má zájem řešit spor mimosoudní cestou, může se obrátit na Českou obchodní inspekci.
Email: info@digitalagent.cz
Telefon: +420 735 543 502
Web: servis.digitalagent.cz
Servisní podmínky účinné ke dni: 1. 4. 2025
Poslední revize: 1. 4. 2025
Verze: DS-v1
Objednejte si opravu vašeho Apple zařízení.
Mrkněte na službu vyzvednutí kurýrem.