Vyzvednutí kurýrem
Zásilkovny

Nemáte cestu přes náš servis? Vaše zařízení může zdarma vyzvednout kurýr po celé České republice a doručit k nám na servis.

1. Vyberte závadu

Na našem webu vyberte zařízení a závadu. Poté proveďte objednávku.

2. Diagnostika

Kontaktuje Vás technik a provede základní diagnostiku. Následně přidělí kód pro odeslání zařízení.

3. Oprava

Zařízení po doručení začneme ihned opravovat,
v případě dotazů Vás kontaktuje servisní technik.

4. Posíláme zpět

Opravené zařízení posíláme ihned zpět na vybranou pobočku Zásilkovny nebo přímo na Vaší adresu.

¨

Jak správně zařízení zabalit

Co budete potřebovat?
poštovní krabici pásku nůžky výplň

Zařízení pečlivě zabalte do papírové poštovní krabice, doporučujeme vystlat vnitřek kartonu bublinkovou folií, popřípadě starými zmuchlanými noviny.

Pokud máte ještě iPhone krabičku, využijte ji.

Co dělat když nemáte tiskárnu

Co budete potřebovat?
obyčejný papír propisku

Pokud nemáte možnost vytisknout servisní protokol, na obyčejný papír napište přidělené číslo zakázky, které najdete ve Vašem e-mailu.

Poštovní adresu není třeba psát ani lepit, jakmile řeknete kód na pobočce Zásilkovny, perosonál pobočky štítek vytiskne a nalepí až na místě.

Poštovní kód a číslo zakázky najdete ve Vašem e-mailu po telefonické diagnostice naším technikem.

Teďka už jen odeslat

Vyhledejte na webu nejbližší pobočku Zásilkovny.

Personálu na pobočce sdělte kód na odeslání a pak referenční číslo Vaší objednávky.

A máte hotovo :)

Jakmile balíček přijde na náš servis, upozorníme Vás SMS nebo Emailem.

Kdy budu za servis platit?

Opravené zařízení Vám pošleme zpět na dobírku do předem Vámi vybrané pobočky Zásilkovny nebo přímo na Vaší adresu a to s předem domluvenou výší dobírky.